بهترین بخارشوی را با راهنمایی کامل انتخاب کنید

با راهنمایی کامل بهترین و مناسب ترین بخارشوی را بخرید

بهترین بخارشوی را با راهنمایی کامل انتخاب کنید

با راهنمایی کامل بهترین و مناسب ترین بخارشوی را بخرید

از زمانی که بخار آب و اختراعاتی که از آن ایده گرفتند، وارد زندگی بشر شد، تحولات عظیمی در صنعت ایجاد شد. دستگاه بخارشور هم به نوعی در شاخه نظافت و بهداشت منازل و محیط کار متحول کننده بود. این وسیله نوظهور به سرعت سر و کله اش در بیشتر خانه ها پیدا شد. بخار شور ها بدون کمک گرفتن از مواد شیمیایی رنگارنگ، هر چیزی را تا حد قابل توجهی ضدعفونی می کنند، دوستدار محیط زیست و طبیعت هستند، تقریباً برای هر سطحی مناسب هستند و همه این کارها را در زمان کوتاهی انجام می دهند. پس علت نارضایتی برخی از افراد از این هیولاهای همه فن حریف چیست؟ شاید علت این باشد که بسیاری از دستگاه ها به تحقق آن چه که وعده داده اند ناتوانند یا امکاناتی تزیینی دارند که در عمل کاربرد چندانی ندارند.

انواع بخارشوهای موجود در بازار

تی بخارشوی یا تی بخار: این دستگاه دارای دسته میله ای عصا مانند و قابل تنظیم با سری متصل است، دستمال هم توسط دو گیره به دستگاه متصل شده است. این نوع بخار شور برای ضدعفونی کردن انواع کف و سطوح، مناسب تر بوده و برای فر یا گاز مناسب نیستند و فقط با مدل هایی که قابلیت استفاده در حالت عمودی دارد، می توان دیوار را نیز تمیز کرد.

بخارشوی دستی:

بخارشوی دستی، سبک، خوش دست و از نظر ابعاد کوچک تر است. برای افرادی که توانایی تحمل وزن بخارشوی معمولی را ندارند، توصیه می شود و به غیر از بدنه دارای چند سر مختلف برای تمیز کردن گاز، فر، سرویس بهداشتی، کاشی های آشپزخانه، در، پنجره و خلاصه استفاده راحت در همه جای آشپزخانه هستند. این دستگاه ها به دلیل اینکه مخزن کوچک تری دارند آب درون آن ها زودتر به پایان می رسد.

بخار شوی چند منظوره:

این نوع از بخار شوی ها کاربردی تر و دارای لوازم جانبی مختلف و سری های متعدد جهت پاک کردن سطوح هستند. بخارشوی چند منظوره، دارای تنظیماتی از قبیل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار آب برای فرش، موکت، شیشه و سرامیک است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود از آن یک پکیج کامل برای نظافت خانه ساخته است.  

بخارشوی مکش دار:

در این دستگاه، شستشو با بخار، مکش و خشک کردن یک جا جمع شده است. ابتدا کثیفی موجود بر روی سطح به کمک بخار بلند شده، سپس به داخل مخزن مخصوص آب کثیف مکش می شود. این دستگاه ها دو مخزن دارند یکی برای آب تمیزی که به بخار تبدیل می شود و دیگری برای جا دادن آب کثیفی که جمع آوری می شود نیازی به خشک کردن سطح هم ندارید و بنابراین، مدت زمان لازم برای نظافت به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. این نوع دستگاه برای کسانی که اغلب فرش های خود را تمیز می کنند، بهترین انتخاب است.

حال که با انواع بخارشو ها آشنا شدید آیا آماده خرید هستید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ استفاده از بخار شوی تقریباً برای هر سطحی که فکر می کنید یا فکر نمی کنید مناسب است. به جز سطوح مختلف کف، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، خودرو و ... می توان از آن برای تمیز کردن انواع وسایل تهویه، لوازم حیوانات خانگی و اسباب بازی کودکان استفاده کرد. با کمی خلاقیت می توانید گزینه های زیادی به این لیست اضافه کنید.

بیشترین استفاده ای که از بخار شو دارید به شما خواهد گفت که مناسب ترین مدل برای شما کدام است. اما برعکس آن چه بسیاری از افراد فکر می کنند خرید بخار شوی از برندهای متفرقه کار عاقلانه ای نیست. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی